انتخاب برگه

 

به اولین مسابقات طراحی صنعتی ایران، بپیوندید

 

زمانهای مهم

برای شرکت در مسابقات طراحی صنعتی ایران ، لطفا به زمانبندی های تعیین شده توجه داشته باشید …..

 

معیارهای ارزیابی

برای ارزیابی طرحهای ارسالی، داوران معیارهایی را مد نظر خواهند داشت. رعایت هرکدام از معیارها امتیازات و ضرایب خاص خود را دارد.

شرایط و قوانین

برای شرکت در مسابقات طراحی صنعتی ایران لازم است تا از شزایط و قوانین آن آگاه شده و آنها را بپذیرید. این قوانین و شرایط شامل حقوق شرکت کنندگان و برگزارکنندگان می باشد…..

 

رویداد های نشست خبری آیدیران 95

این جلسه با حضور دو عضو شورای سیاست گذاری آیدیران آقایان : دکتر چوپانکاره مدیر رشته طراحی صنعتی در دانشگاه تهران و دکتر لاهیجی مشاور زیباسازی شهرداری تهران در محل دفتر موسسه طراحان صنعتی شکوه ایرانیان برگزار شد.

در این جلسه اعلام شد تنها مسابقات جامع طراحی صنعتی ایران که سال گذشته برای اولین بار در ایران برگزار شد و با استقبال فوق  العاده طراحان صنعتی روبرو شده ، در سال جاری نیز برای باردوم با حمایت مستقیم معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

این مسابقات در ۱۲ دسته تخصصی طراحی فرهنگی و صنایع دستی و حمل و نقل ، تجهیزات، ابزار آلات و فضای کاری ، لوازم منزل و آموزش و سرگرمی ، بسته بندی ، محصولات سلامت ، ایمنی و امنیت ، محصولات مد و زیورآلات ، مبلمان شهری و مبلمان دکوراسیون داخلی ، محصولات سفر و محصولات روشنایی برگزارمی شود و شرکت کنندگان می توانند اطلاعات بیشتر رادر پایگاه idiran.ir مشاهده نمایند.

دکتر چوپانکاره عضو شورای سیاستگذاری آیدیران ۹۵ ضمن اعلام پیشرفتهای چشمگیر این مسابقه بر اساس تجربیات اولین برگزاری در سال گذشته در توضیح آعار این مسابقات یعنی “طراحی ایرانی صنعت ایرانی” اهداف تعامل طراحی صنعتی را دقیقا همان تعاریف اقتصاد مقاومتی شمردند و رونق طراحی صنعتی بومی را مساوی با رونق تولید خواندند.

در این نشست برنامه برگزاری آیدیران به شرح ذیل اعلام شد

ثبت نام زود هنگام در تاریخ 15 اردیبهشت الی 15 تیر

ثبت نام دیر هنگام در تاریخ 16 تیر الی 15 مرداد

داوری 13 تیر الی در تاریخ 15 شهریور

اختتامیه آیدیران 95 در تاریخ 19 آذر

نمایشگاه آیدیران 95 در تاریخ 19 الی 22 آذر

——————————————————————-

اصلاحیه:

تاریخ برگزاری برنامه های اختتامیه آیدیران 95 تغییر کرده و 22 تا 25 آذرماه خواهد بود

این را به اشتراک بگذارید

ثبت نام