شما هنوز وارد نشده اید. ورود
Select Page

مسابقه محصول

 

هرساله تعداد زیادی از محصولات توسط تولیدکنندگان داخلی تولید و به بازار عرضه می گردد. ولی متاسانه غیر از استانداردهای کلی معیاری برای ارزشیابی محصولات برای معرفی به بازار وجود ندارد و این باعث می گردد تا تولیدکنندگانی که صدای بلند تری دارند، فروش بیشتری هم داشته باشند در حالی که شاید محصولی بهتر از آن، با بی توجهی بازار به انزوا رانده شود.

به این مسابقه بپیوندید

هزینه ها

مخترعین و دانشجویان و طراحان حرفه ای مستقل که اقدام به تولید کرده اند لازم است گواهی مرتبط را ارئه نمایند.. ادامه ….

زمانهای مهم

ثبت نام و ارسال مدارک ، ارزیابی اولیه و اعلام به برگزیدگان برای ارسال نمونه محصول ، ارزیابی نهایی، اعلام نتایج، روز جشنواره ادامه ….

شرایط و قوانین

شرکت در مسابقه محصول برای عموم تولیدکنندگان آزاد است. شرکت کنندگان می توانند از شرکتهای تولیدی ، شرکتهای طراحی ، مخترعین ، دانشجویان طراحی و طراحان حرفه ای باشند. ادامه …

تاریخچه مسابقات

طراحی صنعتی مدرن در طول قرنهای گذشته با توسعه های فراوانی روبرو شده است. این روند تبدیل به یک صنعت کامل شده که تمام زندگی مردم را در سراسر جهان متاثر کرده ادامه ….

معیارهای ارزیابی

برای ارزیابی طرحهای ارسالی، داوران معیارهایی را مد نظر خواند داشت. رعایت هرکدام از معیارها امتیازات و ضرایب خاص خود را دارد.   ادامه ….

دسته های مسابقه

طراحی فضاهای عمومی، محل سکونت، وسایل نقلیه، انرژی، طراحی سبز، بهداشت فردی، وسایل منزل، آشپزخانه، لوازم داخلی، روشنایی، مبلمان، محل کار، صنعت،امنیت، ادامه …..  

سالیانه مسابقات بین المللی بزرگی در کشورهای صنعتی انجام میشود و در آن بسیاری از کمپانی های معتبر، محصولات خود را برای شرکت در رقابت معرفی بهترین محصول در بخشهای مختلف عرضه می کنند. هدف از برپایی این مسابقات شناساندن محصولات خوب به مشتریان و ایجاد انگیزه برای بالا بردن کیفیت محصولات توسط کمپانی ها می باشد. به همین دلایل می توان این مسابقات را در سطح ملی با انگیزه تقویت تولید داخلی و در دایره تولیدات ایرانی انجام داد تا در نهایت تولید کننده ایرانی بتواند با رعایت اصول رقابت سالم، کیفیت محصولات خود را بگونه ای بالا ببرد که شاهد حضور این محصولات در بازارهای بین المللی باشیم.

Share This