انتخاب برگه

موتورسیکلت برقی E_RUN

نام طرح: موتورسیکلت برقی E_RUN

نام طراح : علیرضا محمدزاده – فرهاد جنابی – مهدی نوروززاده – احسان سیداحمد – فرزاد جنابی

کد: 6327

بعنوان اولین تجربه، طراحی و ساخت موتورسیکلت برقی ایرانی با دیدگاه تولید انبوه در سال 1394 آغاز شد که تمامی پروسه طراحی تا ساخت نمونه پیش تولید در طی مدت 1 سال توسط تیمی متشکل از تخصص های طراحی صنعتی،برق،مکانیک و کامپیوتر و در قالب شرکت دانش بنیان بناشریف وبه سفارش گروه صنعتی جهانرو به انجام رسیده است
نکته مهم در پروژه موتورسیکلت برقی E-RUN تکیه بر دانش و تخصص نیروهای جوان و متخصص ایرانی و استفاده از تجربیات ارزشمند کشورهای مطرح دنیا در این رشته بوده است .
لازم به ذکر است در موتورسیکلت E-RUN هدف، ارائه محصولی مطابق با خواست و نیاز مصرف کننده ایرانی قرار گرفته است.
طراحی موتور سیکلت E-RUN با الهام از المان های معماری ایرانی و رویکرد طراحی ساده و بدور از هر گونه پیچیدگی فرمی که الهام بخش سادگی، پاکی و انرژی های نو می باشد طراحی و شکل گرفته است.

در انتخاب مواد بدنه بر اساس استاندارد های روز ایران و دنیا جلو رفته ونیاز های استفاده گر و خواسته های وی از یک موتورسیکلت برقی باتوجه به فرهنگ قشر مورد نظر مورد دقت قرار گرفته است.

اصول ارگونومی رعایت شده در طراحی موتورسیکلت E-RUN بر اساس استاندارد های تدوین شده بوده و سعی شده تا خصوصیات و المانهای فرهنگی ایرانی در کنار سبک و ترند روز مد نظر قرارگیرد.ضمن اینکه در تمامی مراحل، امکان سنجی ساخت جهت رسیدن به تولید انبوه محصول که در واقع از مهمترین تعاریف پروزه فوق بوده نیز رعایت شده ومد نظر بوده است.

موتورسیکلت برقی E-RUN را میتوان حاصل همکاری موفق دو حوزه صنعت و دانشگاه دانست که در حال حاضر وارد مرحله امکان سنجی های نهایی ساخت،گذراندن آزمونهای استاندارد و ورود به فاز تولید صنعتی شده است.

 

ثبت نام