انتخاب برگه

بسته بندی زردبند

نام محصول : بسته بندی زردبند

نام تولید کننده : شرکت دارویی زردبند

نام طراح : شقایق چیت ساز

سال عرضه به بازار : 1393

آدرس سایت تولید کننده  : http://fa.zardband.com/

کد : 6514

با توجه به محبوبيت روزافزون فرآورده‌های طبيعی در پيشگيری و درمان بيماری‌ها در جهان، دسترسی به داروهای گياهی که بر اساس روش‌های علمی و مبتنی بر مستندات دارونامه‌های معتبر علمی توليد شده باشند از اولويت‌های جوامع پيشرفته است. شرکت دارويی زردبند يکی از بزرگترين توليدکنندگان داروهای گياهی با استفاده از مواد کاملا طبيعی و بر اساس روش‌های علمی معروف به گياه‌درمانی نوين در ايران است.

بسته بندی های طراحی شده با انگیزه ترغیب کاربران ایرانی به خرید محصولات بهداشتی داخلی طراحی شده است. لذا طرح جعبه ها پس از بررسی بیش از 8 رقیب موجود در بازار ذاخلی و تعداد زیاد رقبای خارجی به شکل موجود درآمد. استفاده از ویژگی های گشتالت نظیر رنگ، فرم و ابعاد جعبه ها با توجه به مطالعات گسترده بازار و پژوهش های میدانی و مشاهدات کاربران در حین خرید از یک سو و ترجیحات آن ها در خرید بسته بندی های خارجی از سوی دیگر بر روی بسته ها لحاظ شده است.

ابعاد جعبه ها 5/11*13* 1/4  همانطور که در شیت ها نشان داده شده به صورت مستطیل ایستاده است. طرح جعبه ها به حالت کاملاً منیمال فاقد هر گونه جزییات زاید است. بر روی جعبه توری هایی ملهم از برگ گیاهان لحاظ ظده است که در زیر آنها لفاف درونی جعبه ها به رنگ بدنه ظرف لحاظ شده است. این رنگ برای هر محصول به صورت جدگانه لحاظ شده است. در درون جعبه ها نگهدارنده مقوایی جهت جلوگیری از تکان های احتمالی مختص قطره چکان (جهت مصرف دارو) و شیشه دارو طراحی شده است.

جهت حذف پروسه چاپ و مصرف کاغذ بروشورهای جداگانه حذف و به بخش درونی  پشت درب جعبه ها  انتقال یافت، که کاربر بلافاصله پس از باز کردن درب جعبه به سهولت با شیوه و مقدار مصرف دارو آشنا می شود. در پشت جعبه ها ترکیبات گیاهان و علایم و آیکون های سازمان غذا و دارو لحاظ شده است. و در سمت چپ پشت جعبه ترکیبات و میزان و نحوه مصرف به زبان لاتین درج شده است. آیکون 100% طبیعی نیز به نشانه طبیعی بودن کامل دارو و پروسه ساخت مختص این جعبه ها طراحی شده و در پشت جعبه لحاظ شده است. جهت لوکس بودن جعبه ها طراحی های منیمال به همراه طلاکوب و برجسته (امبوس) کردن لوگو و خواص محصول برای ترقیب کاربران منظور شده است. رنگ سازمانی شرکت یشمی است که برای حفظ اتحاد با دیگر محصولات سازمان باندرول یشمی در روی همه محصولات این خانواده (محصولات بهداشتی و آرایش) لحاظ شده است و لوگو با رنگ طلایی و بصورت طلاکوب در این باندرول قرار گرفته تا این گروه محصولات با سایر محصولات زردبند دارای هویتی مشترک باشد.

 

ثبت نام