انتخاب برگه

مراحل مسابقه

این مراحل صرفا برای مسابقات ایده های نو می باشد.

ثبت نام زودهنگام

از تاریخ 15 اردیبهشت شروع و تا  15  تیر ادامه خواهد داشت . در صورت ارسال طرح در دوره زودهنگام این امکان برای شما فراهم می باشد تا از مزایای ارزیابی اولیه اثرتان توسط داوران بهره مند شوید.

ارزیابی اولیه

 ارزیابی اولیه منافع زیر را در پی خواهد داشت:

اول در ارزیابی اولیه، داوران ایده های شما را از طریق اینترنت و با در نظر گرفتن اولویتهای مورد نظر مسابقه مورد بررسی قرار خواهند داد و  شما می توانید از اشکالات طرحتان مطلع شوید و آنرا اصلاح نمائید.

 دوم ، شما می توانید آثار بیشتری را برای ارزیابی به مسابقه ارسال کنید.

ثبت نام دیرهنگام

شما می توانید ایده های خود را برای مسابقه  از تاریخ  16  تیر الی  16 مرداد ارسال کنید. آثار دریافت شده در این زمان، مستقیما برای ارزیابی نهایی فرستاده می شوند. بهمین دلیل  هزینه ثبت نام  در این مرحله شامل ارائه نهایی نیز می باشد. بعلاوه در این مرحله شما می توانید  ویدیو یا پروتوتایپی از اثر خود را ارائه نمایید. فرصت نهایی برای ارسال آثار 15 مرداد می باشد.

ارزیابی نهایی

در طی ارزیابی نهایی، داوران از دانشگاههای مختلف ایران و صنایع مرتبط ، به محل نمایشگاه آثار فراخوانده شده ودر مدت سه روز به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت و در نهایت ایده های برتر، معرفی خواهند شد.

نتایج

در صورت برنده شدن ایده شما در مسابقات طراحی صنعتی ایران، نامه تبریکی از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. برای حفظ حقوق مادی و معنوی ایده شما، جزییات ایده برنده شده، برای عموم و رسانه ها تا زمان جشنواره ، افشاء نخواهد شد. علاوه بر این، این حق برای شما محفوظ است که از افشاء جزییات حتی بعد از اعلان عمومی خودداری کنید. درضمن دریافت ایمیل تبریک، مراحل بعدی که شامل تکمیل فرمهای آنلاين لازم برای برندگان مسابقه می باشد، به اطلاع شما خواهد رسید.

روز جشنواره

جشنواره آیدیران در روز چهارشنبه 15 آذر ماه برگزار خواهد گردید. در آن روز، نمایشگاهی از آثار برنده شده افتتاح و تا تاریخ 17 آذر ادامه خواهد داشت. همچنین کتاب سال برندگان آیدیران، در روز جشنواره ارائه خواهد گردید. همچنین تیم مسابقات آیدیران بمنظور معرفی برندگان مسابقات، با انتشارات و رسانه های متعددی در داخل و خارج کشور ارتباط خوهد داشت.

به مسابقات طراحی صنعتی ایران، بپیوندید

زمانهای مهم

برای شرکت در مسابقات طراحی صنعتی ایران ، لطفا به زمانبندی های تعیین شده توجه داشته باشید …..

معیارهای ارزیابی

برای ارزیابی طرحهای ارسالی، داوران معیارهایی را مد نظر خواهند داشت. رعایت هرکدام از معیارها امتیازات و ضرایب خاص خود را دارد.

رده بندی دانشگاهها

رتبه بندی دانشکده های طراحی صنعتی از لحاظ تعداد برندگان و شرکت کنندگان می باشد. در پایان مسابقه به دانشکده برتر جایزه ارزنده ای همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

ثبت نام