شما هنوز وارد نشده اید. ورود
Select Page
wtfdivi014-url6

جایزه نفر سوم

۲٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url5

جایزه نفر دوم

۴٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url4

جایزه نفر اول

۷٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url4

جایزه نفر اول

۷٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url6

جایزه نفر سوم

۲٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url5

جایزه نفر دوم

۴٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url4

جایزه نفر اول

۷٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url5

جایزه نفر دوم

۴٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

wtfdivi014-url6

جایزه نفر سوم

۲٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

خلق بهترین تجربه خرید
هدف اصلی دیجی‌کالا

هر کسب‌وکاری، برای رسیدن به این هدف، نیازمند نوآوری برای توسعه و بهبود مستمر کیفیت خدمات و فرآیندهای کسب‌وکار است. در این مسیر، دیجی‌کالا همواره در کنار مطالعۀ پیوستۀ روندهای جهانی و الهام‌گرفتن از آن‌ها به توانمندی بومی کشور و ظرفیت رشد و شکوفایی آن تکیه کرده است. چالش‌های «نگاهی به فردا» و در پی آن شکل‌گیری گروه‌های نوآوری باز و همچنین «نخستین مسابقۀ ربات‌های پرندۀ حمل کالا»، نمونه‌هایی از این‌دست فعالیت‌ها هستند.

چرا بسته‌بندی؟

دیجی‌کالا قصد دارد بر پایۀ الگوی نوآوری باز و باتکیه‌بر تجربه و دانش تخصصی برترین طراحان صنعتی کشور، طراحی بسته‌بندی‌های فعلی خود را به چالش بگذارد. همکار اجرایی دیجی‌کالا در برگزاری این چالش، «آیدیران» برترین برگزارکنندۀ مسابقات تخصصی طراحی صنعتی ایران است.

بسته‌بندی‌ سفارش‌ها تأثیر بسیار مهمی در ایجاد یک تجربۀ خرید لذت‌بخش برای مشتریان دیجی‌کالا دارد؛ اما عوامل بسیاری، کیفیت یک بسته‌بندی خوب را تعیین می‌کنند. عواملی که شاید بسیاری از آن‌ها در نگاه اول به‌ ذهن مشتریان و یا حتی طراحان صنعتی هم نرسد.

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

برای ورود به دنیای بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا و درک بهتر از ابعاد مختلف نیازمندی‌های این حوزه،
صفحۀ چالش «طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا» را ببینید.

Share This