شما هنوز وارد نشده اید. ورود
Select Page

کارگاه های آموزشی

   

تاریخ

صبح ۱۰ الی ۱۲

عصر ۱۵ الی ۱۷

عصر ۱۵ الی ۱۸

چهارشنبه ۱۵مهرماه

افتتاحیه جشنواره آیدیران ۹۴

کار آفرینی ظرفیت باقیمانده: 0

رندریگ با ماژیک ۱ ظرفیت باقیمانده: 0

پنجشنبه ۱۶ مهرماه

بازاریابی خدمات و کالا! تفاوت ها و راهکارها ظرفیت باقیمانده: 0

مدل کسب و کار ظرفیت باقیمانده: 0

رندریگ با ماژیک ۲ ظرفیت باقیمانده: 0

جمعه ۱۷ مهرماه

نوآوری باز ظرفیت باقیمانده: 0

مبانی طراحی خودرو بصورت تئوریک از ابتدا تا ساخت ظرفیت باقیمانده: 0

شنبه ۱۸ مهرماه

اصول کار تیمی در طراحی صنعتی ظرفیت باقیمانده: 0

اختتامیه جشنواره آیدیران ۹۴

ظرفیت کارگاههای آموزشی محدود می باشد و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

بدیهی است قطعی شدن ثبت نام منوط به پرداخت هزینه کارگاه می باشد.

کسانی که در مسابقات آیدیران اثری را ارسال کرده باشند، می توانند در یکی از کارگاهها بصورت رایگان ثبت نام نمایند.

کارگاههای آموزشی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی کارآفرینی

مدرس

دکتر محمدعلی شفیعا

زمان

چهارشنبه ۱۵ مهرماه

ساعت ۱۵ الی ۱۷

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

درباره دکتر شفیعا

دکترا و کارشناسی ارشد فناوری صنعتی, کارشناسی تولید صنعتی, استاد دانشکده های مهندسی صنایع و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم وصنعت ایران از سال ۱۳۵۲, ارایه خدمات مشاوره دربرنامه ریزی و ساختاردهی منطفه آزاد ارس, منابع انسانی صنایع فولاد, مس و خودروسازی و راه اندازی گستره ای از کسب و کارها. انتشار۱۱۰ مقاله علمی در سطح ژورنال های داخلی و بین المللی, ترجمه و تالیف ۱۱ جلد کتاب در حوزه های تخصصی. هدایت گروه برنامه ریزی مهندسی صنایع ستاد انقلاب فرهنگی و تدوین ۹ رشته تخصصی در سطح کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا. هدایت و مشاوره ۱۰پایان نامه دکترا,۷۷ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۸۹ دانشجوی کارشناسی در رشته هی مهندسی صنایع, مهندسی پیشرفت, کارآفرینی و انتقال فناوری. عضویت در هیئت موسس انجمن های مهندسی صنایع, مدیریت فناوری, کیفیت, ارگونومی, ایمنی صنعتی, عضویت در هیئت تحریریه نشریه های علمی.

کارآفرینی

کارآفرینی و ممیزه های همراه, شکلگیری ایده و نحوه سنجش اعتبارآن در مسیر خلق ارزش, اجرایی سازی ایده, فرآیندهای شکل دهنده یک کسب و کار, جریان محقق شدن اندیشه ایجاد فرآیندها تا مرحله ایجاد ارزش و نهادهای ذیربط و دخیل, اجرایی سازی ایده,سرمایه ریسک پذیر، تحقیق و طراحی، آزمایش، سعی و خطا، نمونه سازی, نیمه صنعتی سازی طرح، صنعتی سازی طرح، استاندارد سازی، تدوین دانش فنی, فاز ثبت مالکیت معنوی, ثبت پاتنت ,تجاری سازی, شناسایی بازار، ثبت شرکت، جذب سرمایه‌گذار، ایجاد زنجیره فروش، شناسایی ریسک،نام تجاری , فاز احداث و راه اندازی خط تولید خرید,ساخت و نصب ماشین آلات،تربیت نیروی انسانی,توسعه شرکت, امکانات، سرمایه,صادرات, برتری سازی نسبت به رقبا ,تبلیغات،تحقیقات مستمر،تزریق مجدد سرمایه.

ظرفیت باقیمانده: 0

بازاریابی خدمات و کالا! تفاوت ها و راهکارها

مهارت‌های هنری از طراحی صنعتی گرفته تا طراحی بروشور و کاتالوگ و ست اداری، غنای کیفی بالایی دارند و فروش یک خدمت کیفی بسیار سخت‌تر از فروش یک کالا می‌باشد. کالا چون حضور فیزیکی دارد و قابل سنجش و ارزیابی می‌باشد، راحت‌تر نیز به فروش می‌رسد ولی یک تابلوی نقاشی یا نقشه طراحی صنعتی یک قطعه اداری، حتی بعد از ساخت و فروش خوب هم ممکن است مورد انتقاد کارفرما قرار گیرد. در این نشست روی تفاوت‌ها بازاریابی خدمات و کالا صحبت می‌کنیم و ترفندها و راهکارهایی جهت افزایش اثرگذاری فروش خدمات افراد و فعالین حوزه طراحی صنعتی برمی‌شماریم. مطمئناً با توسعه دنیای ارتباطات، رقابت برسرراه فروش خدمات فعالین طراحی صنعتی بیشتر شده ولی راهکارهای دیجیتال و  ابزارهای نوین خوبی نیز در این مسیر مهیا شده است.

ظرفیت باقیمانده: 0

کارگاه آموزشی

بازاریابی خدمات و کالا! تفاوت ها و راهکارها

مدرس

دکتر علیرضا مسجدیان

زمان

پنجشنبه ۱۶ مهرماه

ساعت ۱۰ الی ۱۲

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

درباره علیرضا مسجدیان

بیش از ۶ سال فعالیت در حوزه خدمات بازاریابی و توسعه کسب و کار  با تمرکز ویژه‌ بر روی محصولات دانش بنیان و خاص نانویی و بایویی و آی تی.  فعالیت کارآفرینی به عنوان مدیر بازاریابی توسعه بازار کامکار و فعالیت و تخصصی در حوزه خدمات بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ،  گذراندن دوره بازاریابی تخصصی در سازمان مدیریت صنعتی . ادامه تحصیل  در سطح دکتری آینده پژوهی در دانشگاه تهران در حوزه بازاریابی محصولات دانش بنیان و نوظهور.

کارگاه آموزشی

مدل کسب و کار

مدرس

مهندس غفاری مقدم

زمان

پنجشنبه ۱۶ مهرماه

ساعت ۱۵ الی ۱۷

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

 

درباره مهندس غفاری مقدم

کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران، برگزاری کارگاه و تدریس‌ در دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه سیستم و سازمان (مهندسی سیستم، تحلیل سیستم، مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار، مدل کسب و کار و …). انجام پروژه‌ کاری، انتشار کتاب، ارائه مقاله، ارائه گزارش‌های کشوری، برگزاری کارگاه و تدریس‌یاری در دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه مدیریت نوآوری (راهبردها، مدل‌ها، فرآیندها، ابزارها و …). انجام پروژه‌ کاری در حوزه مدیریت راهبردی (اسناد مادر راهبردی، راهبرد، نقشه راهبردی، برنامه عملیاتی و …). انجام پروژه‌ کاری، ارائه مقاله و تدریس‌یاری در دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه مدیریت زنجیره تامین (مدیریت تدارکات، لجستیک بین‌الملل، لجستیک معکوس و …).

مدل کسب و کار

امروزه مطرح شدن در سطح بازارهای داخلی و خارجی، خواه با جنبه‌های اقتصادی و حتی یا جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی، با هدف خلق ارزش پایدار، همواره مقصود مطلوب کسب و کارها می‌باشد. اما با توجه به محیط متلاطم ناشی از فعالیت رقبا، نحوه خلق و ارائه ارزش دارای اهمیت بسیاری است. در این راستا مدل کسب و کار به عنوان یک مفهوم نوین مدیریتی، با دیدگاه کل‌نگر و سیستمی و زبانی ساده به تبیین جریان خلق، ارائه و کسب ارزش‌ می‌پردازد. باید توجه داشت که همراه با تولد هر سازمانی، مدل کسب و کار آن نیز متولد می‌شود و این امر نشان دهنده ضرورت طراحی آگاهانه مدل‌های کسب و کار است. ترسیم و طراحی مدل کسب و کار ابزاری مناسب برای شرکت‌های نوپا و کارآفرینان در کریدور ایده تا محصول است. آنها از این طریق می‌توانند تراوشات ذهنی خود را در الگوهای متنوع و به نحوی منسجم ارائه دهند تا ضمن قانع نمودن سرمایه‌گذاران، نوآوری‌های خود را به سرانجام رسانده و از سهم سبد مطلوبی در بازار برخوردار گردند. کارگاه آشنایی با مدل کسب و کار به دنبال ایجاد درکی شفاف از چرایی و چگونگی به کارگیری این ابزار مدیریتی ارزشمند در کسب و کار شما می‌باشد. شایان ذکر است، در کنار ارزش تئوریک، این دوره از اهمیت کاربردی به سزایی نیز برخوردار است.

ظرفیت باقیمانده: 0

نوآوری باز

در جهان امروز قابلیت تبدیل علم به ثروت ملی یا به عبارت دیگر تبدیل ایده‌های نوآورانه به محصولات کاربردی به عنوان یک قابلیت کلیدی که بر جایگاه بین‌المللی کشورها تاثیرگذار است، شناخته می‌شود. در واقع نوآوری یک عامل مهم و موثر بر رشد اقتصادی و به قول صحیح‌تر پیشرفت همه جانبه کشورها می‌باشد. برای دست‌یابی به این مهم نسل‌های مختلفی از مدل‌های نوآوری در طول صد سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است که آخرین آنها مدل نوآوری باز می‌باشد. نوآوری باز با تأکید بر اجتماعی شدن نوآوری و استعداد آحاد بشر در خلق محصولات نوآورانه سعی در حداکثرسازی بهره‌وری فرآیند نوآوری دارد. هدف اصلی این کارگاه ایجاد زمینه آشنایی با مدل نوآوری باز و نحوه پیاده‌سازی آن در سازمان‌ها است. همچنین آشنایی با تجربه‌های عملی نوآوری باز و پیامد‌های اجرای آن در حوزه‌های مختلف از دیگر اهداف کارگاه می‌باشد.

ظرفیت باقیمانده: 0

کارگاه آموزشی

نوآوری باز

مدرس

دکتر میر سامان پیشوایی

زمان

جمعه ۱۷ مهرماه

ساعت ۱۰ الی ۱۲

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

درباره دکتر پیشوایی

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران،  دکتری تخصصی در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران, کارشناسی و کارشناسی ارشد در مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر. ارائه‌دهنده کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه مدیریت نوآوری، مدیریت زنجیره تأمین و تفکر سیستمی در سازمان‌های دولتی و خصوصی. دارای سه عنوان کتاب و بیش از ۳۰ مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر بین‌المللی. بیش از هشت سال فعالیت به عنوان مشاور مدیریت و مجری پروژه‌های پژوهشی و کاربردی در وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در حوزه مدیریت استراتژیک، مدیریت نوآوری، مدیریـت زنجیره تأمین و طراحی سیستم.

کارگاه آموزشی

مبانی طراحی خودرو بصورت تئوریک از ابتدا تا ساخت

مدرس

محمد امین امّی

زمان

جمعه ۱۷ مهرماه

ساعت ۱۵ الی ۱۷

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

درباره محمد امین امّی

دانش اموختهٔ کارشناسی طراحی صنعتی  از دانشگاه Curtin استرالیا و کارشناسی ارشد طراحی اتومبیل از دانشگاه Coventry انگلستان سابقه‌ی همکاری طراحی داخلی‌ اتومبیل با نیسان لندن

مبانی طراحی خودرو بصورت تئوریک از ابتدا تا ساخت

طراحی اتومبیل عملگرا نیست بلکه هنر است، در حقیقت یک عمل سرکشانه که باید مفید و کاربردی باشد.این کارگاه به دو بخش عملی‌ و تئوری قسمت شده که بخش اول به چگونگی طراحی اتومبیل از مرحله ایده تا ساخت نمونهٔ اولیه میپردازد و در بخش دوم آشنایی عملی‌ با طراحی و ترسیم خودرو میباشد.

ظرفیت باقیمانده: 0

کارآفرینی و ایجاد بنگاه در طراحی صنعتی با یادگبری اصول کارتیمی و مدیریت استراتژیک تیم بهمراه بوم مدل کسب و کار

اصول و روشهای کار تیمی در طراحی صنعتی، آشنایی با طراحی صنعتی بعنوان یکی از عناصر تیمی در پروژه های طراحی و تولید محصولات صنعتی؛ کلیدهای طلایی کارگروهی ؛ مدیریت، رهبری و راهبردهای عملیاتی کارگروهی

ظرفیت باقیمانده: 0

کارگاه آموزشی

کارآفرینی و ایجاد بنگاه در طراحی صنعتی با یادگبری اصول کارتیمی و مدیریت استراتژیک تیم بهمراه بوم مدل کسب و کار

مدرس

محمد حسین شوکت پور

زمان

شنبه ۱۸ مهرماه

ساعت ۱۰ الی ۱۲

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

درباره محمد حسین شوکت پور

دانش آموخته رشتۀ طراحی صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علم صنعت و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری دانشگاه آزاد، معاون طراحی صنعتی انجمن هنرمندان جوان فرهنگستان هنر از ۱۳۸۷ عضو بنیاد ملی نخبگان، نفر سوم المپیاد دانشجویی و رتبه سوم کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ۱۳۸۷ دارای سابقۀ تدریس در دانشگاه‌های تهران، اصفهان و  تبریز، دارای ۱۴ مقاله علمی و برنده چهار جایزه بین المللی طراحی صنعتی از جمله iF آلمان و همچنین طراحی تعدادی از محصولات موجود در بازار

کارگاه آموزشی

رندریگ با ماژیک و پاستل ( مقدماتی)

مدرس

فرزاد برخورداری

زمان

چهارشنبه ۱۶ مهرماه

ساعت ۱۵ الی ۱۸

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

درباره فرزاد برخورداری

کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، تدریس طراحی پایه، محصول و خودرو ، مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مدرس آموزشگاه بازار مبل ایران،  مدرس آموزشگاه بعد سوم تهران ، مدرس آموزشگاه سیوان تهران، مدرس دانشگاه هنراسلامی تبریز، مدرس کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران-پردیس بین الملل کیش، برنده طرح منتخب اولین دوره مسابقات طراحی خودرو سایپا ، برنده مقام سوم یک روز طراحی دانشگاه هنر تهران سال ۱۳۹۱، برنده مقام دوم یک روز طراحی دانشگاه تهران سال ۱۳۹۲

رندریگ با ماژیک و پاستل (مقدماتی)

امروزه طراحان توسط روش های مختلفی اقدام به ارائه ایده های خود میکنند که در مرحله پیشرفته تر و ارتقاء ایده های خود، میتوانند اسکچ های اولیه خود را توسط عمل رندرینگ کردن، با مواد و مدیای سنتی قابل لمس تر کرده و درک آن را برای مخاطبان خود بیشتر کنند. هرچند که امروزه رندرهای سه بعدی با نرم افزارهای پیشرفته متداول شده اند، اما در هر زمانی ارزش خطوط دستی و ارایه کارهای هنری دستی، مخصوصاً در دانشگاه های خارج از کشور، ارزش خود را از دست نداده اند و پر اهمیت هستند. در این ورکشاپ ما سعی داریم که دید شما را در این خصوص قوی تر کرده و درک صحیحی از تناسبات، انعکاسات، نوروسایه و… پیدا کنید.

ظرفیت باقیمانده: 0

رندریگ با ماژیک و پاستل (پیشرفته)

امروزه طراحان توسط روش های مختلفی اقدام به ارائه ایده های خود میکنند که در مرحله پیشرفته تر و ارتقاء ایده های خود، میتوانند اسکچ های اولیه خود را توسط عمل رندرینگ کردن، با مواد و مدیای سنتی قابل لمس تر کرده و درک آن را برای مخاطبان خود بیشتر کنند. هرچند که امروزه رندرهای سه بعدی با نرم افزارهای پیشرفته متداول شده اند، اما در هر زمانی ارزش خطوط دستی و ارایه کارهای هنری دستی، مخصوصاً در دانشگاه های خارج از کشور، ارزش خود را از دست نداده اند و پر اهمیت هستند. در این ورکشاپ ما سعی داریم که دید شما را در این خصوص قوی تر کرده و درک صحیحی از تناسبات، انعکاسات، نوروسایه و… پیدا کنید.

ظرفیت باقیمانده: 0

کارگاه آموزشی

رندریگ با ماژیک و پاستل (پیشرفته)

مدرس

فرزاد برخورداری

زمان

پنجشنبه ۱۷ مهرماه

ساعت ۱۵ الی ۱۸

هزینه

۳۰،۰۰۰ تومان

درباره فرزاد برخورداری

کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، تدریس طراحی پایه، محصول و خودرو ، مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مدرس آموزشگاه بازار مبل ایران،  مدرس آموزشگاه بعد سوم تهران ، مدرس آموزشگاه سیوان تهران، مدرس دانشگاه هنراسلامی تبریز، مدرس کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران-پردیس بین الملل کیش، برنده طرح منتخب اولین دوره مسابقات طراحی خودرو سایپا ، برنده مقام سوم یک روز طراحی دانشگاه هنر تهران سال ۱۳۹۱، برنده مقام دوم یک روز طراحی دانشگاه تهران سال ۱۳۹۲

مجموعه شهدای انقلاب اسلامی