انتخاب برگه

جشنواره آیدیران 94

اوج این مسابقه در روز جشنواره می باشد. در این روز صدها نفر از صنایع، و دانشگاهها، رسانه ها دعوت خواهند بود تا از برندگان این مسابقه تقدیر نمایند. در این برنامه فرصت بسیار مناسبی برای صنایع و طراحان وجود خواهد داشت تا با یکدیگر آشنا شوند. جشنواره آیدیران در روزهای ۱۵ الی ۱۸ مهرماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. این جشنواره در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، برگزار خواهد شد. دعوت شدگان به این جشنواره با در دست داشتن کارت دعوت می توانند در برنامه افتتاحیه واختتامیه آن شرکت نمایند.

سخنران افتتاحیه جشنواره آیدیران

 

زمان

چهارشنبه 15 مهرماه

ساعت 10 الی 12

دکتر محمد علی شفیعا

دکترا و کارشناسی ارشد فناوری صنعتی, کارشناسی تولید صنعتی, استاد دانشکده های مهندسی صنایع و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم وصنعت ایران از سال ۱۳۵۲, ارایه خدمات مشاوره دربرنامه ریزی و ساختاردهی منطفه آزاد ارس, منابع انسانی صنایع فولاد, مس و خودروسازی و راه اندازی گستره ای از کسب و کارها. انتشار۱۱۰ مقاله علمی در سطح ژورنال های داخلی و بین المللی, ترجمه و تالیف ۱۱ جلد کتاب در حوزه های تخصصی. هدایت گروه برنامه ریزی مهندسی صنایع ستاد انقلاب فرهنگی و تدوین ۹ رشته تخصصی در سطح کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا. هدایت و مشاوره ۱۰پایان نامه دکترا,۷۷ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۸۹ دانشجوی کارشناسی در رشته هی مهندسی صنایع, مهندسی پیشرفت, کارآفرینی و انتقال فناوری. عضویت در هیئت موسس انجمن های مهندسی صنایع, مدیریت فناوری, کیفیت, ارگونومی, ایمنی صنعتی, عضویت در هیئت تحریریه نشریه های علمی.

Ralph Wiegmann

رالف ویگمن متولد سال 1957 هانوور-آلمان است؛ وی از سال 1995 در شهر هانوور مدیریت مجموعه صنایع iF design را برعهده گرفت. رالف از سال 2007 مدیرعاملی انجمن طراحان GmbH، مرکز استعداد طراحی iF design GmbH و مرکز رسانه iF design را برعهده داشت.

مجموعه iF از سال 1953 در آلمان قرار دارد که به عنوان یکی از بزرگترین برگزار کنندگان فراخوانهای هنری با رویکرد تجاری – صنعتی در جهان شناخته می شود. این موسسه در سطح دنیا به عنوان نخستین شرکت اعطای جوایز طراحی شناخته می شود. این موسسه همه ساله رویدادهای بزرگ تجاری را رهبری میکند و از طراحان معتبر دنیا برای ساخت و طراحی صنعتی جواهرآلات، کامپیوتر، گوشی همراه و دکوراسیون گرفته تا طراحی گرافیک بسته بندی، وب سایت و تایپوگرافی در فراخوان های این موسسه شرکت می نمایند.

سخنران افتتاحیه جشنواره آیدیران

 

زمان

چهارشنبه 15 مهرماه

ساعت 10 الی 12

if_header_logo

مجموعه شهدای انقلاب اسلامی

این را به اشتراک بگذارید

ثبت نام