انتخاب برگه

آمادگی برای ارزیابی نهایی

ضمن عرض تبریک ، به اطلاع می رسانیم که طرح شما در ارزیابی اولیه مسابقات آیدیران 94 امتیاز لازم برای راه یابی به مرحله ارزیابی نهایی را کسب نموده است. لطفا برای آمادگی ارزیابی نهایی اقدامات زیر را انجام دهید:

  • مراجعه به لینک پایین صفحه و ارسال شیتهای مورد نیاز با توجه به توضیحات مد نظر
  • (اختیاری) ارسال قطعه ای انیمیشن یا فیلم از ایده با حجم حداکثر 50 مگا بایت
  • (اختیاری) ارسال ماکت یا پروتوتایپ

مهلت ارسال نهایی تا 13 مردادماه 1394 است.

ارسال ماکت

شما می توانید ماکت یا پروتوتایپ طرح خود را برای ارزیابی نهایی ارسال نمایید که برای داوران موثر بوده و کیفیت بهتر آن امتیاز بیشتری خواهد داشت. لطفا ماکت یا پروتوتایپ را پست نمایید. از ارسال سالم و بدون آسیب ماکت یا پروتوتایپ اطمینان حاصل نمایید. توجه داشته باشید که امکان بازپس فرستادن ماکت یا پروتوتایپ برای دبیرخانه مسابقات وجود ندارد. لذا در صورت لزوم می توانید پس از تاریخ 20 مهر 1394 با مراجعه حضوری و ارائه کارت ملی آنرا تحویل بگیرید.

ارسال انیمیشن

برای ارسال قطعه انیمیشن یا فیلم به این لینک مراجعه کنید و پس از بارگذاری، آدرس آنرا در فرم ارسال نهایی،قرار دهید. همچنین می توانید آنرا بر روی CD کپی کرده و پست کنید. این قطعه انیمیشن یا فیلم می تواند شامل تصاویری از ابعاد و زوایای مختلف طرح ،کارکرد و یا نحوه استفاده آن، مواد و روشهای ساخت و … باشد. گویا بودن و جذابیت فیلم یا انیمیشن دارای امتیاز می باشد.

ارسال شیت ها

شیت های ارسالی طرح شما بایستی شامل یک شیت اصلی و 4 شیت اختیاری باشد. از هیچ روش گرافیکی یا تصویر سازی برای تغییر طرح خود استفاده نکنید و از قرار دادن لوگو یا هر نشانه دیگری بر روی شیت ها بپرهیزید. هر کدام از شیت ها بایستی در درک بهتر از طرح شما کمک نمایند.  بهیچ وجه بر روی شیت ها مطلبی نوشته نشود  و تمام توضیحات ضروری در فایل متنی جداگانه ضمیمه شود.

مهلت ارسال نهایی تا 13 مردادماه 1394 است.

این را به اشتراک بگذارید

ثبت نام