انتخاب برگه

کارگاه های آموزشی

   

تاریخ

صبح 10 الی 12

عصر 15 الی 17

عصر 15 الی 18

چهارشنبه 15مهرماه

افتتاحیه جشنواره آیدیران 94

کار آفرینی ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11207″]

رندریگ با ماژیک 1 ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11216″]

پنجشنبه 16 مهرماه

بازاریابی خدمات و کالا! تفاوت ها و راهکارها ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11209″]

مدل کسب و کار ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11210″]

رندریگ با ماژیک 2 ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11217″]

جمعه 17 مهرماه

نوآوری باز ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11211″]

مبانی طراحی خودرو بصورت تئوریک از ابتدا تا ساخت ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11213″]

شنبه 18 مهرماه

اصول کار تیمی در طراحی صنعتی ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11215″]

اختتامیه جشنواره آیدیران 94

ظرفیت کارگاههای آموزشی محدود می باشد و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

بدیهی است قطعی شدن ثبت نام منوط به پرداخت هزینه کارگاه می باشد.

کسانی که در مسابقات آیدیران اثری را ارسال کرده باشند، می توانند در یکی از کارگاهها بصورت رایگان ثبت نام نمایند.

کارگاههای آموزشی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی کارآفرینی

مدرس

دکتر محمدعلی شفیعا

زمان

چهارشنبه 15 مهرماه

ساعت 15 الی 17

هزینه

30،000 تومان

درباره دکتر شفیعا

دکترا و کارشناسی ارشد فناوری صنعتی, کارشناسی تولید صنعتی, استاد دانشکده های مهندسی صنایع و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم وصنعت ایران از سال ۱۳۵۲, ارایه خدمات مشاوره دربرنامه ریزی و ساختاردهی منطفه آزاد ارس, منابع انسانی صنایع فولاد, مس و خودروسازی و راه اندازی گستره ای از کسب و کارها. انتشار۱۱۰ مقاله علمی در سطح ژورنال های داخلی و بین المللی, ترجمه و تالیف ۱۱ جلد کتاب در حوزه های تخصصی. هدایت گروه برنامه ریزی مهندسی صنایع ستاد انقلاب فرهنگی و تدوین ۹ رشته تخصصی در سطح کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا. هدایت و مشاوره ۱۰پایان نامه دکترا,۷۷ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۸۹ دانشجوی کارشناسی در رشته هی مهندسی صنایع, مهندسی پیشرفت, کارآفرینی و انتقال فناوری. عضویت در هیئت موسس انجمن های مهندسی صنایع, مدیریت فناوری, کیفیت, ارگونومی, ایمنی صنعتی, عضویت در هیئت تحریریه نشریه های علمی.

کارآفرینی

کارآفرینی و ممیزه های همراه, شکلگیری ایده و نحوه سنجش اعتبارآن در مسیر خلق ارزش, اجرایی سازی ایده, فرآیندهای شکل دهنده یک کسب و کار, جریان محقق شدن اندیشه ایجاد فرآیندها تا مرحله ایجاد ارزش و نهادهای ذیربط و دخیل, اجرايي سازي ايده,سرمايه ريسک پذير، تحقيق و طراحي، آزمايش، سعي و خطا، نمونه سازی, نيمه صنعتي سازي طرح، صنعتي سازي طرح، استاندارد سازي، تدوين دانش فني, فاز ثبت مالكيت معنوي, ثبت پاتنت ,تجاري سازي, شناسايي بازار، ثبت شركت، جذب سرمايه‌گذار، ايجاد زنجيره فروش، شناسايي ريسك،نام تجاری , فاز احداث و راه اندازي خط توليد خريد,ساخت و نصب ماشين آلات،تربيت نيروي انساني,توسعه شركت, امكانات، سرمايه,صادرات, برتري سازي نسبت به رقبا ,تبليغات،تحقيقات مستمر،تزريق مجدد سرمايه.

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11207″]

بازاریابی خدمات و کالا! تفاوت ها و راهکارها

مهارت‌های هنری از طراحی صنعتی گرفته تا طراحی بروشور و کاتالوگ و ست اداری، غنای کیفی بالایی دارند و فروش یک خدمت کیفی بسیار سخت‌تر از فروش یک کالا می‌باشد. کالا چون حضور فیزیکی دارد و قابل سنجش و ارزیابی می‌باشد، راحت‌تر نیز به فروش می‌رسد ولی یک تابلوی نقاشی یا نقشه طراحی صنعتی یک قطعه اداری، حتی بعد از ساخت و فروش خوب هم ممکن است مورد انتقاد کارفرما قرار گیرد. در این نشست روی تفاوت‌ها بازاریابی خدمات و کالا صحبت می‌کنیم و ترفندها و راهکارهایی جهت افزایش اثرگذاری فروش خدمات افراد و فعالین حوزه طراحی صنعتی برمی‌شماریم. مطمئناً با توسعه دنیای ارتباطات، رقابت برسرراه فروش خدمات فعالین طراحی صنعتی بیشتر شده ولی راهکارهای دیجیتال و  ابزارهای نوین خوبی نیز در این مسیر مهیا شده است.

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11209″]

کارگاه آموزشی

بازاریابی خدمات و کالا! تفاوت ها و راهکارها

مدرس

دکتر علیرضا مسجدیان

زمان

پنجشنبه 16 مهرماه

ساعت 10 الی 12

هزینه

30،000 تومان

درباره علیرضا مسجدیان

بیش از 6 سال فعالیت در حوزه خدمات بازاریابی و توسعه کسب و کار  با تمرکز ویژه‌ بر روی محصولات دانش بنیان و خاص نانویی و بایویی و آی تی.  فعالیت کارآفرینی به عنوان مدیر بازاریابی توسعه بازار کامکار و فعالیت و تخصصی در حوزه خدمات بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ،  گذراندن دوره بازاریابی تخصصی در سازمان مدیریت صنعتی . ادامه تحصیل  در سطح دکتری آینده پژوهی در دانشگاه تهران در حوزه بازاریابی محصولات دانش بنیان و نوظهور.

کارگاه آموزشی

مدل کسب و کار

مدرس

مهندس غفاری مقدم

زمان

پنجشنبه 16 مهرماه

ساعت 15 الی 17

هزینه

30،000 تومان

 

درباره مهندس غفاری مقدم

کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران، برگزاری کارگاه و تدریس‌ در دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه سیستم و سازمان (مهندسی سیستم، تحلیل سیستم، مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار، مدل کسب و کار و …). انجام پروژه‌ کاری، انتشار کتاب، ارائه مقاله، ارائه گزارش‌های کشوری، برگزاری کارگاه و تدریس‌یاری در دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه مدیریت نوآوری (راهبردها، مدل‌ها، فرآیندها، ابزارها و …). انجام پروژه‌ کاری در حوزه مدیریت راهبردی (اسناد مادر راهبردی، راهبرد، نقشه راهبردی، برنامه عملیاتی و …). انجام پروژه‌ کاری، ارائه مقاله و تدریس‌یاری در دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه مدیریت زنجیره تامین (مدیریت تدارکات، لجستیک بین‌الملل، لجستیک معکوس و …).

مدل کسب و کار

امروزه مطرح شدن در سطح بازارهای داخلی و خارجی، خواه با جنبه‌های اقتصادی و حتی یا جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی، با هدف خلق ارزش پایدار، همواره مقصود مطلوب کسب و کارها می‌باشد. اما با توجه به محیط متلاطم ناشی از فعالیت رقبا، نحوه خلق و ارائه ارزش دارای اهمیت بسیاری است. در این راستا مدل کسب و کار به عنوان یک مفهوم نوین مدیریتی، با دیدگاه کل‌نگر و سیستمی و زبانی ساده به تبیین جریان خلق، ارائه و کسب ارزش‌ می‌پردازد. باید توجه داشت که همراه با تولد هر سازمانی، مدل کسب و کار آن نیز متولد می‌شود و این امر نشان دهنده ضرورت طراحی آگاهانه مدل‌های کسب و کار است. ترسیم و طراحی مدل کسب و کار ابزاری مناسب برای شرکت‌های نوپا و کارآفرینان در کریدور ایده تا محصول است. آنها از این طریق می‌توانند تراوشات ذهنی خود را در الگوهای متنوع و به نحوی منسجم ارائه دهند تا ضمن قانع نمودن سرمایه‌گذاران، نوآوری‌های خود را به سرانجام رسانده و از سهم سبد مطلوبی در بازار برخوردار گردند. کارگاه آشنایی با مدل کسب و کار به دنبال ایجاد درکی شفاف از چرایی و چگونگی به کارگیری این ابزار مدیریتی ارزشمند در کسب و کار شما می‌باشد. شایان ذکر است، در کنار ارزش تئوريک، اين دوره از اهميت کاربردی به سزايي نيز برخوردار است.

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11210″]

نوآوری باز

در جهان امروز قابليت تبديل علم به ثروت ملي يا به عبارت ديگر تبديل ايده‌های نوآورانه به محصولات کاربردی به عنوان يک قابليت کليدی که بر جايگاه بين‌المللي کشورها تاثيرگذار است، شناخته مي‌شود. در واقع نوآوری يک عامل مهم و موثر بر رشد اقتصادی و به قول صحيح‌تر پيشرفت همه جانبه کشورها مي‌باشد. برای دست‌يابي به اين مهم نسل‌های مختلفي از مدل‌های نوآوری در طول صد سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است که آخرين آنها مدل نوآوری باز مي‌باشد. نوآوری باز با تأکيد بر اجتماعي شدن نوآوری و استعداد آحاد بشر در خلق محصولات نوآورانه سعي در حداکثرسازی بهره‌وری فرآيند نوآوری دارد. هدف اصلي اين کارگاه ايجاد زمينه آشنايي با مدل نوآوری باز و نحوه پياده‌سازی آن در سازمان‌ها است. همچنين آشنايي با تجربه‌های عملي نوآوری باز و پيامد‌های اجرای آن در حوزه‌های مختلف از ديگر اهداف کارگاه مي‌باشد.

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11211″]

کارگاه آموزشی

نوآوری باز

مدرس

دکتر میر سامان پیشوایی

زمان

جمعه 17 مهرماه

ساعت 10 الی 12

هزینه

30،000 تومان

درباره دکتر پيشوايي

عضو هيأت علمي دانشکده مهندسي صنايع دانشگاه علم و صنعت ايران،  دکتري تخصصي در رشته مهندسي صنايع از دانشگاه تهران, کارشناسي و کارشناسي ارشد در مهندسي صنايع از دانشگاه صنعتي اميرکبير. ارائه‌دهنده کارگاه‌های آموزشي و تخصصي در حوزه مديريت نوآوری، مديريت زنجيره تأمين و تفکر سيستمي در سازمان‌های دولتي و خصوصي. دارای سه عنوان کتاب و بيش از 30 مقاله علمي- پژوهشي در مجلات معتبر بين‌المللي. بيش از هشت سال فعاليت به عنوان مشاور مديريت و مجری پروژه‌های پژوهشي و کاربردی در وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتي و خصوصي در حوزه مديريت استراتژيک، مديريت نوآوری، مديريـت زنجيره تأمين و طراحي سيستم.

کارگاه آموزشی

مبانی طراحی خودرو بصورت تئوریک از ابتدا تا ساخت

مدرس

محمد امین امّی

زمان

جمعه 17 مهرماه

ساعت 15 الی 17

هزینه

30،000 تومان

درباره محمد امین امّی

دانش اموختهٔ کارشناسی طراحی صنعتی  از دانشگاه Curtin استرالیا و کارشناسی ارشد طراحی اتومبیل از دانشگاه Coventry انگلستان سابقه‌ی همکاری طراحی داخلی‌ اتومبیل با نیسان لندن

مبانی طراحی خودرو بصورت تئوریک از ابتدا تا ساخت

طراحی اتومبیل عملگرا نیست بلکه هنر است، در حقیقت یک عمل سرکشانه که باید مفید و کاربردی باشد.این کارگاه به دو بخش عملی‌ و تئوری قسمت شده که بخش اول به چگونگی طراحی اتومبیل از مرحله ایده تا ساخت نمونهٔ اولیه میپردازد و در بخش دوم آشنایی عملی‌ با طراحی و ترسیم خودرو میباشد.

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11213″]

کارآفرینی و ایجاد بنگاه در طراحی صنعتی با یادگبری اصول کارتیمی و مدیریت استراتژیک تیم بهمراه بوم مدل کسب و کار

اصول و روشهای کار تیمی در طراحی صنعتی، آشنایی با طراحی صنعتی بعنوان یکی از عناصر تیمی در پروژه های طراحی و تولید محصولات صنعتی؛ کلیدهای طلایی کارگروهی ؛ مدیریت، رهبری و راهبردهای عملیاتی کارگروهی

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11215″]

کارگاه آموزشی

کارآفرینی و ایجاد بنگاه در طراحی صنعتی با یادگبری اصول کارتیمی و مدیریت استراتژیک تیم بهمراه بوم مدل کسب و کار

مدرس

محمد حسین شوکت پور

زمان

شنبه 18 مهرماه

ساعت 10 الی 12

هزینه

30،000 تومان

درباره محمد حسین شوکت پور

دانش آموخته رشتۀ طراحی صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علم صنعت و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری دانشگاه آزاد، معاون طراحی صنعتی انجمن هنرمندان جوان فرهنگستان هنر از ۱۳۸۷ عضو بنیاد ملی نخبگان، نفر سوم المپیاد دانشجویی و رتبه سوم کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ۱۳۸۷ دارای سابقۀ تدریس در دانشگاه‌های تهران، اصفهان و  تبریز، دارای ۱۴ مقاله علمی و برنده چهار جایزه بین المللی طراحی صنعتی از جمله iF آلمان و همچنین طراحی تعدادی از محصولات موجود در بازار

کارگاه آموزشی

رندریگ با ماژیک و پاستل ( مقدماتی)

مدرس

فرزاد برخورداری

زمان

چهارشنبه 16 مهرماه

ساعت 15 الی 18

هزینه

30،000 تومان

درباره فرزاد برخورداری

کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، تدريس طراحی پایه، محصول و خودرو ، مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مدرس آموزشگاه بازار مبل ایران،  مدرس آموزشگاه بعد سوم تهران ، مدرس آموزشگاه سیوان تهران، مدرس دانشگاه هنراسلامی تبریز، مدرس کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران-پردیس بین الملل کیش، برنده طرح منتخب اولین دوره مسابقات طراحی خودرو سایپا ، برنده مقام سوم یک روز طراحی دانشگاه هنر تهران سال 1391، برنده مقام دوم یک روز طراحی دانشگاه تهران سال 1392

رندریگ با ماژیک و پاستل (مقدماتی)

امروزه طراحان توسط روش های مختلفی اقدام به ارائه ایده های خود میکنند که در مرحله پیشرفته تر و ارتقاء ایده های خود، میتوانند اسکچ های اولیه خود را توسط عمل رندرینگ کردن، با مواد و مدیای سنتی قابل لمس تر کرده و درک آن را برای مخاطبان خود بیشتر کنند. هرچند که امروزه رندرهای سه بعدی با نرم افزارهای پیشرفته متداول شده اند، اما در هر زمانی ارزش خطوط دستی و ارایه کارهای هنری دستی، مخصوصاً در دانشگاه های خارج از کشور، ارزش خود را از دست نداده اند و پر اهمیت هستند. در این ورکشاپ ما سعی داریم که دید شما را در این خصوص قوی تر کرده و درک صحیحی از تناسبات، انعکاسات، نوروسایه و… پیدا کنید.

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11216″]

رندریگ با ماژیک و پاستل (پیشرفته)

امروزه طراحان توسط روش های مختلفی اقدام به ارائه ایده های خود میکنند که در مرحله پیشرفته تر و ارتقاء ایده های خود، میتوانند اسکچ های اولیه خود را توسط عمل رندرینگ کردن، با مواد و مدیای سنتی قابل لمس تر کرده و درک آن را برای مخاطبان خود بیشتر کنند. هرچند که امروزه رندرهای سه بعدی با نرم افزارهای پیشرفته متداول شده اند، اما در هر زمانی ارزش خطوط دستی و ارایه کارهای هنری دستی، مخصوصاً در دانشگاه های خارج از کشور، ارزش خود را از دست نداده اند و پر اهمیت هستند. در این ورکشاپ ما سعی داریم که دید شما را در این خصوص قوی تر کرده و درک صحیحی از تناسبات، انعکاسات، نوروسایه و… پیدا کنید.

ظرفیت باقیمانده: [stock_remaining id=”11217″]

کارگاه آموزشی

رندریگ با ماژیک و پاستل (پیشرفته)

مدرس

فرزاد برخورداری

زمان

پنجشنبه 17 مهرماه

ساعت 15 الی 18

هزینه

30،000 تومان

درباره فرزاد برخورداری

کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، تدريس طراحی پایه، محصول و خودرو ، مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مدرس آموزشگاه بازار مبل ایران،  مدرس آموزشگاه بعد سوم تهران ، مدرس آموزشگاه سیوان تهران، مدرس دانشگاه هنراسلامی تبریز، مدرس کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران-پردیس بین الملل کیش، برنده طرح منتخب اولین دوره مسابقات طراحی خودرو سایپا ، برنده مقام سوم یک روز طراحی دانشگاه هنر تهران سال 1391، برنده مقام دوم یک روز طراحی دانشگاه تهران سال 1392

مجموعه شهدای انقلاب اسلامی

این را به اشتراک بگذارید

ثبت نام