انتخاب برگه

شرایط و قوانین

قوانین عمومی

شرکت کردن در مسابقات طراحی صنعتی ایران بمنزله پذیرفتن تمام شرایط مندرج در این توافقنامه می باشد. هر شرکت کننده مجاز به ارائه بیش از یک اثر در مسابقات می باشد. هر اثر تنها در یک گروه می تواند ارائه گردد. اگر شرکت کننده ای ، یک اثر را در گروههای متعددی شرکت دهد این حق برای برگزارکنندگان مسابقه می باشد که اثر را تنها به دسته ای که ارتباط بیشتری دارد، اختصاص دهند.

شرکت کنندگان

شرکت در مسابقه ایده های نو برای عموم مردم آزاد است. شرکت کنندگان می توانند از شرکتهای تولیدی ، شرکتهای طراحی ، آزمایشگاههای تحقیقاتی، مخترعین ، دانشجویان طراحی و طراحان حرفه ای باشند. هر نوعی از طرحهای خلاقانه و زیباگرایانه که در بازار نباشد و و تا آخر مسابقه تولید نشده باشد، می تواند در مسابقات شرکت نماید. ضروری است که تمام آثار شرکت داده شده در مسابقه ، متعلق به شرکت کنندگان باشد.

هزینه ها

بعنوان یک قانون عمومی، هزینه دریافتی از شرکت کنندگان به عنوان حق عضویت در دوره مسابقات آیدیران است و هر اثر نشانه عضویت شما در آیدیران خواهد بود. این هزینه ها شامل آماده سازی شرایط مسابقه از قبیل تدارکات و پشتیبانی و همچنین داوری و حق عضویت شما در آیدیران خواهد بود. البته شرکت کنندگان می توانند با ارسال مطلب یا نصب پوستر برای دریافت کوپن رایگان برای حق عضویت اقدام نمایند. دانشجویان با ارئه ی گواهی تحصیلی می توانند از تخفیف 70 درصدی بهرمند شوند.

مورد تاکید است که هزینه دریافتی برای ارسال طرحها حق عضویت شما در مسابقات طراحی صنعتی آیدیران است و هزینه های مربوط به جوایز صرفا از منبع حامیان آیدیران تامین می شود. لذا شرکت در این مسابقات و هزینه دریافتی از شما مربوط به خدمات تخصصی داوری است که به شما ارایه می شود.

استقلال و بیطرفی

تمامی مراحل مسابقه عادلانه می باشد. لذا، ضروری است آثار، بدون نام، تصویر طراح یا آرم شرکت برای مسابقه ارسال گردد و نیز بدون نام، تصویر طراح و یا آرم شرکت برای داوران ارائه خواهد گردید تا از بروز هرگونه تبعیض احتمالی جلوگیری شود. داوران از اساتید دانشگاهها و طراحان برجسته می باشند و هیچگونه ارتباطی با ایده ها و آثار ندارند. داوران، اصول و ضوابط مندرج توسط آیین نامه مسابقه را برای ارزیابی خود از آثار مد نظر قرار خواهند داد و همچنین آنها توافقنامه ای را برای عملکرد عادلانه امضاء خواهند نمود.

حق انحصاری اثر

با شرکت کردن در مسابقات طراحی صنعتی ایران  در مورد حق انحصاری اثرتان،  جای هیچ نگرانی نمی باشد. چون:

1- در صورت برنده نشدن طرح در مسابقه ، ایده بصورت مخفی باقی خواهند ماند و اعلام عمومی نمی گردد.

2- در صورت برنده شدن طرح، شما تا زمان اعلام عمومی 2 ماه فرصت دارید تا طرح خود را به ثبت رسانده و مراحل قانونی آنرا تکمیل نمایید.

3- شما همچنین می توانید از انتشار جزئیات اثرتان در رسانه ها صرفنظر کنید.

تذکر: تمامی آثار (برندگان و غیر برندگان) بصورت اطلاعات جامع در اختیار حامیان این مسابقه خواهد بود و استفاده حامیان از هر کدام از آثار منوط به اجازه از طراح می باشد. برای حفظ امانتداری از آثار طراحان، قراردادی مابین موسسه طراحان صنعتی ایرانیان و حامیان به امضاء رسیده که در ضمن این توافقنامه تمام حقوق آثار برای طراحان حفظ شده است و قابل پیگرد قانونی می باشد. اگر همچنان نگران حق انحصاری اثرتان می باشید، می توانید با یک وکیل مشاوره کنید و یا همین الان با ما تماس بگیرید.

به مسابقات طراحی صنعتی ایران، بپیوندید

مراحل مسابقه

این مراحل صرفا برای مسابقات ایده های نو می باشد. این مراحل شامل ثبت نام زود هنگام، ثبت نام معمولی، ثبت نام دیرهنگام، ارزیابی اولیه و ارزیابی نهایی می باشد….

زمانهای مهم

برای شرکت در مسابقات طراحی صنعتی ایران ، لطفا به زمانبندی های تعیین شده توجه داشته باشید …..

معیارهای ارزیابی

برای ارزیابی طرحهای ارسالی، داوران معیارهایی را مد نظر خواهند داشت. رعایت هرکدام از معیارها امتیازات و ضرایب خاص خود را دارد.

این را به اشتراک بگذارید

ثبت نام